holaholi
entries profile misc

Little Things ;)



17 December 2011
Miss my Blog :(

hello all the peeps, miss me ? XD hahaha, im so sorry for letting my blog for a long time with no new post, tutorial and freebies, actually its not my faut okayyy, hhe. Semuanya salah lappy omey kita la. Dia buat hal, rosak ! //just the charger. hhe ;)
Papa la, entah bila nk pergi Low Yatt, beli charger baru. tgk, blog pon takk up-to-date! ohh, i just miss to edit my blog, kalau nk edit pon terpaksa tebal muka pinjam lappy my untie. haha. okey then. But most of all, i appreciate this err, Rezeki. haha. Yelaa, kesian tengokk orang lain yg takdee pon internet or lappy ke. hoho, nik hadfina Giloss time coming. entah merepek panjang nie pon bosan gak, ohh yeah, nie update dekat iPad, mcm. urghh -,-'' Tak BEST! trust me. okeyy, bye-bye all earthlings ;)

0sweetiepie(s)
Past | Future
You have been here times
Copyright by NikHadfina :)